Easyticket spesialiserer seg på pedagogisk enkel og driftssikker billettsalgløsning, med “live” oppdatering av salg for deg som kunde. Med nesten hundre tusen solgte billetter har vi hatt en eventyrlig start i 2021, og åpner nå for et begrenset antall nye kunder.

Vår løsning handler om salg, kundeservice og hurtighet i transaksjoner. I vårt første driftsår ekspederte vi 25 000 ordrer med mer enn 90 000 solgte produkter. Dette gjør oss allerede i vårt første driftsår til en av markedets større aktører. Selskapets drift er positiv, og dette gir deg som kunde trygghet på at du hele tiden får den betalingen du skal ha.

Easyticket er lokalisert i Bergen, men har i dag sine største kunder andre steder i landet. Vi kan påta oss kundeforhold i hele Norge, og vi gjør dette uavhengig av din størrelse. Vi kan tilby billettsalg for alle typer arrangementer. Vanlig størrelse på arrangementer er fra 20-1 500 deltagere, men vi har også kapasitet til å påta oss større arrangementer.

Salg
Billetter selges fra vår nettbutikk på Easyticket.no. Easyticket har valgt Nets/Dibs som betalingspartner. Dette er Norges største betalingspartner, og har selvsagt Vipps som standard betalingsløsning.

Vi arbeider kontinuerlig med optimalisering av kundereisen, og for noen kunder spesialtilpasser vi også løsningen.

Kundeservice
Vår kundeservice er åpen mellom 08 og 16 alle hverdager. I sommersesongen har vi åpent hver dag hele uken. Vår målsetning er at alle kunder og sluttkunder skal ha sin henvendelse løst samme dag, og dette har vi klart å overholde. Vi svarer mails også på kveld og helg.

Vårt kundesenter har også all den produktkunnskapen som du som kunde har valgt å formidle oss. Dette gir deg som kunde en avlastning når spørsmål stilles, slik at du kan konsentrere deg om å produsere en best mulig opplevelse for ditt publikum.

Vårt kundesenter tar seg også av bytter,  refusjoner og gruppebestillinger der dette er aktuelt. 

Transaksjoner
Du som arrangør / venue får detaljerte rapporter om salg og overført dine midler senest innen arrangement er gjennomført. Datagrunnlaget gir deg en styrke ved planlegging av neste arrangement. 

Innsjekking av kunder
Våre arrangører kan via vår mobilapp sjekke inn kunder på sine arrangementer. Innsjekking kan også gjøres med håndholdte scannere/vanlige mobiltelefoner med nedlastet scanningsapp. Kunder kan sjekkes inn både i online og offline modus – noe som gjør vår løsning ideell også for arrangementer der internettdekningen er dårlig.

Ta gjerne kontakt med [email protected] eller 919 22 322, så ser vi sammen om vi kan hjelpe deg med ditt billettsalg.