Ofte stilte spørsmål
Hvor finner jeg billettene mine?
Viktig ved kjøp av billett: Du vil motta 2 e-poster.
Den første e-posten som kommer er dine billetter. Hver billett har en egen QR-kode som scannes ved inngang til venue.
Den andre e-posten er en kvittering på ditt kjøp.
Dersom du ikke mottar billettene få minutter etter ditt kjøp, sjekk dine mapper for søppelpost, spamfilter, social eller andre mapper.
Finner du likevel ikke billetter du har betalt for, så send gjerne en e-post til [email protected] så hjelper vi deg.
Er det mulig å bytte dag på parkbillettene mine?
Ja. Følg denne linken, så kan du bytte billetter mot et lite vederlag på 50 kr/billett.
Aksepterer dere ledsagerbevis?
EasyTicket oppfordrer alle sine tilknyttede arrangører og venues til å akseptere ledsagerbevis.
Følgende venues tilbyr rabatterte billetter til ledsagere med gyldig ledsagerbevis:
– Bjørneparken
– Cirkus Agora
– Fyllingsdalen Teater
Du kjøper da en vanlig billett til den som skal ledsages, en ledsagerbillett til ledsageren. Dersom der er særlige hensyn som bør tas ved ditt besøk er det fint om du tar kontakt med oss på [email protected] eller direkte med venue i god tid før besøket.
Kan jeg kjøpe billetter når jeg kommer fram til Bjørneparken?
Ja, men vi anbefaler å kjøpe billetter før du reiser i tilfelle full park. Der er begrenset antall billetter for salg hver dag.